Inschrijven

Inschrijven kan online of ter plaatse op de dag van het evenement zelf. Dit kan bij Hervormd Centrum De Weme, Hoofdstraat 24, Dalen, tot 30 minuten voor elke afstand.

Het is momenteel nog niet mogelijk in te schrijven voor de Albert Eisingloop 2018. Onderstaande informatie is onder voorbehoud.

Inschrijven jeugd (t/m 12 jaar)

Deelname voor de jeugd kost 1 euro (2 euro bij inschrijven op de dag zelf). De 3 snelste lopers in elke categorie winnen een beker. Voor iedere deelnemer is er een medaille. N.B. Alle prijzen en medailles wordt na afloop uitgereikt; nasturen niet mogelijk.

Inschrijven dames/heren individueel

Kosten voor deelname aan de 5 of 10km-loop zijn 6 euro per persoon (8 euro bij inschrijving op de dag zelf). Dit is inclusief gebruik van een chip t.b.v. de tijdregistratie. Gebruik van een eigen chip is niet mogelijk.

Voor de 5 km zijn er geldprijzen (€50,-/€25,-/€12,50) voor de drie snelste lopers in de categorieën dames / dames 40+ / heren / heren 40+ / heren 50+. Voor de 10 km zijn er geldprijzen (€100,-/€50,-/€25.-) voor de drie snelste lopers in de categorieën dames / dames 40+ / heren / heren 40+ / heren 50+. Voor iedere deelnemers is er een aandenken. N.B. Alle prijzen wordt na afloop uitgereikt; nasturen niet mogelijk.

Inschrijven teams

De team-loop van 5 kilometer is bedoeld voor verenigingen, bedrijven, buurtverenigingen en straten. Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 personen. De drie snelste tijden worden meegerekend voor het teamklassement.

Kosten voor deelname aan de teamloop zijn 6 euro per teamlid (8 euro bij inschrijving op de dag zelf). Dit is inclusief gebruik van een chip t.b.v. de tijdregistratie. Gebruik van een eigen chip is niet mogelijk.

Voor de teamloop zijn er geldprijzen (€ 50,-/€ 25,-/€ 12,50). Iedere deelnemer krijgt een attentie. Deelnemers van een team doen niet mee met de individuele prijzen. N.B. Alle prijzen wordt na afloop uitgereikt; nasturen niet mogelijk.

Procedure inschrijving teams

  1. Een vereniging, straat, bedrijf of vriendengroep meld zich aan via het inschrijfformulier voor teams en geeft als eerste het aantal teams op via het speciale inschrijfformulier voor teams.
  2. Na het versturen hiervan ontvangt de vereniging, straat, bedrijf of vriendengroep een bevestiging van het inschrijven van het aantal teams per e-mail en wordt een e-mail naar het secretariaat van de Albert Eising Loop gestuurd.
  3. Het secretariaat van de Albert Eising Loop wijst een unieke persoonlijke toegangscode toe en de vereniging, straat, bedrijf of vriendengroep ontvangt deze per e-mail.
  4. De vereniging, straat, bedrijf of vriendengroep kan met deze persoonlijke toegangscode nu zelf de teamsamenstelling verder samenstellen (toevoegen, wijzigen en verwijderen).
Als een vereniging, straat, bedrijf of vriendengroep het aantal teams wil wijzigen moet hij een e-mail sturen naar de organisatie via info@alberteisingloop.nl.

Startnummers teams

U ontvangt na inschrijving nadere informatie over het afhalen van startnummers van uw team.